ClickCease

מה המבנה המומלץ לכתיבת תוכן לקידום אורגני?

תקציר

צריכים לכתוב תוכן לקידום אורגני של האתר שלכם? לא יודעים מאיפה מתחילים? הגעתם למקום הנכון אנחנו נעשה לכם סדר בבלגן. קבלו את כל מה שחשוב לדעת על המבנה המומלץ לכתיבת תוכן לקידום אורגני.

(צילום:freepik)

כתבו בצורה שוטפת

זה נכון שהמטרה העיקרית של כתיבת התוכן היא קידום האתר שלכם בצורה אורגנית, אך עדיין, אתם צריכים לזכור שהתוכן הוא המלך ולא פחות חשוב מזה, הגולשים הם הלקוחות שלכם. לכן, אם כבר מדברים על מבנה של כתיבת תוכן לקידום אורגני, אנחנו ממליצים לכם לכתוב בצורה זורמת ואיכותית ככל שניתן.

זה נכון, אנחנו יודעים שאתם צריכים לשלב מילות מפתח על מנת לקדם את האתר שלכם, אך זה לא צריך לבוא בחשבון על איכות התוכן והמקצועיות שלו. בסופו של דבר, ככל שהתוכן שאתם מציגים לגולשים שלכם יהיה כתוב בצורה זורמת, מקצועית וקלילה, כך האתר שלכם ייתפס כמקצועי יותר וכך גוגל יעדיף לקדם אותו על פני אתרים אחרים.

שמרו על צפיפות הגיונית של מילות מפתח

למילות המפתח יש חשיבות מכרעת בכל הקשור לקידום התוכן והאתר שלכם בצורה אורגנית. כך למעשה אתם גורמים לגוגל להבין במה התוכן שלכם עוסק ולאילו גולשים הוא מיועד. עם זאת, אתם צריכים להקפיד על צפיפות הגיונית של מילות מפתח על מנת שגוגל לא יחשוב שלתוכן שלכם אין שום משמעות ושהוא נועד רק למטרת הקידום.

צפיפות מילות המפתח משתנה בהתאם לסוג התוכן והאורך שלו, אך אם ננסה לשרטט גבולות גזרה ולומר מה הצפיפות ההגיונית של מילות המפתח, נוכל לומר שמומלץ לשלב מילת מפתח אחת כל שתי פסקאות, כלומר כל מאה מילים. זה אומר שבפועל אם אתם הולכים על מאמרים של 400 מילה, אנו ממליצים לכם לשלב בין 3-4 מילות מפתח במאמר.

רווחו את הטקסט

אם יש משהו שגוגל והגולשים לא אוהבים זה טקסט ארוך שפשוט לא נגמר. מבחינת גוגל, זה אומר שיש פה טקסט שאין לו משמעות חוץ מהקידום. מבחינת הגולשים שלכם, זה פשוט לא נעים לעין ותאמינו לנו שאף אלד מהם לא רוצה לפגוש טקסט באורך הגלות שפשוט לא נגמר. במצב כזה, אתם תחוו אחוזי נטישה גבוהים במיוחד מכיוון שהגולשים פשוט יברחו לכם.

אנחנו ממליצים לכם לרווח את הטקסט על מנת שהתצוגה תהיה נעימה לעין ותזמין את הגולשים שלכם להמשיך לקרוא. הקפידו על פסקאות קצרות יחסית כשההמלצה היא לרווח כל 4-5 שורות לכל היותר. הגולשים שלכם לא באמת קוראים את התוכן, הם מרפרפים עם העין ושאתם צריכים לגרום להם להישאר ולקרוא אתכם.

הקפידו על כותרות מתאימות

בין הפסקאות אנחנו ממליצים מאד לבצע הפרדה באמצעות כותרות, אבל לא סתם כותרות, אלא כותרות שנותנות ערך מוסך לגולשים שלכם ומספקות מענה לצרכים שלהם. במידה ומדובר בתוכן שהמטרה העיקרית שלו היא קידום אורגני של אתר, אנחנו ממליצים לכם ממש לכתוב את הכותרות בצורה של שאלה, כאשר הפסקה עצמה תענה למעשה על השאלה הזו.

לדוגמא, נניח יש לכם אתר שעוסק בתחום האינסטלציה ואתם כותבים מאמר על פתיחת סתימה בכיור. אנחנו ממליצים לכם לכתוב כותרות שמסוגננות באופן הבא: איך פותחים סתימה בכיור? האם אני יכול לפתוח סתימה בעצמי? מה גורם לסתימה בכיור? איך נמנעים מסתימה בכיור? כל השאלות הללו הן למעשה שאלות שגולשים מחפשים בגוגל ובמאמר שלכם הם ימצאו את התשובה.

שלבו קישורים חיצוניים

אחד האלמנטים הקריטיים בתוכן לקידום אורגני הוא קישורים חיצוניים. קישור חיצוני הוא למעשה קישור שאתם משלבים באתר אחר שמפנה לאתר שלכם. למעשה, קישור חיצוני הוא סוג של המלצה וככל שגוגל יזהה שיש לכם יותר ממליצים, קרי יותר קישורים חיצוניים, כך הוא יקדם יותר את האתר שלכם.

בכל הקשור לקישורים חיצוניים, מומלץ לשלב קישורים כאלה מאתרים גדולים שכמות הטראפיק שלהם גדולה ולא פחות חשוב מזה, אתרים גדולים שנתפסים כאמינים ביותר בתחומם. כך, לא רק שכמות הגולשים שתגיע אליכם תהיה גדולה יותר, האתר שלכם גם ייתפס מבחינת גוגל כאמין וסמכותי יותר.

כתבו תוכן איכותי ואמין

בראש ובראשונה, אל תכתבו תוכן רק כי אתם צריכים לכתוב. את הגולשים שלכם זה ממש לא מעניין אם מדובר בתוכן לקידום או תוכן שיווקי. בסופו של דבר, אתם מביאים גולשים לאתר שלכם ואתם צריכים לספק להם מענה לצרכים שלכם. לכן, אם גוגל יזהה שאתם לא מספקים מענה לגולשים שלכם, הוא פשוט יעניש אתכם.

כתבו תוכן איכותי בעל ערך מוסף לגולשים שלכם, עניינו אותם, תגרמו להם להישאר אצלכם ולא פחות חשוב, לבצע איזו פעולה משמעותית כמו שליחת ליד או רכישה של השירות שאתם מציעים באתר שלכם. אם התוכן לא יהיה מעניין או מקצועי מספיק, לא רק שהגולשים ינטשו אתכם, הם פשוט ילכו למתחרים שלכם על מנת לקבל את המענה לצרכים שלהם שם, וזה העונש הכפול שלכם.

שתפו את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים אחרונים

תקציר

למידע ולפרטים נוספים >>
Call Now Button
פססט, אנחנו פה בווצאפ